fredag 30. april 2010

Pakking...
Uff det er aldri lett om man skal være borte en dag eller en uke. Man trenger noe godt å pakke. Før sommerferien i fjor var mannen ute å kjøpte nye bagger til oss og jeg eeelsker min. Masse masse plass og oversiktlig.Peak perfomance 70liter. Kjøpte de på TT sport i Drammen. Alltid har jeg og lille snuppa delt bag og vi kan vel det forsåvidt enda, er ikke plassen det sår om. Men blir mer oversiktlig med hver vår:)
Pappaen mener selvsagt at lille prinsessen må ha lik som mamma og pappa. Så nå har jeg lett og funnet ut at det har kommet med 50 liter i rosa :)
DYRT mente jeg, men INVISTERING mente mannen som mener snuppa kan ha denne i maaange år fremover og han har nok rett..

Også har jeg lyst på en liten 35 liter stil småturer

2 kommentarer:

  1. Hei.
    Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min :)
    Må si du hadde en flott blogg du også :) og vil gjerne føle den videre..

    Kjempe flotte bager da...det er jo et must på ferier....er på utkikk etter det selv til oss alle.

    Ang minisk opperasjon så går jeg til fysio nå og har fått forskjellige øvelser jeg skal gjøre hjemme hver dag :)
    Du kan sikker google oppp øvelsene her så finner du ut hva du skal gjøre :)
    Liggende hælopptak, sittende knestrekk, stående knestrekk, gå i trapper med ordenlig utstrekk i beina, og steppe opp/ned fra liten krakk eller noe.

    Hvorfor har du ventet så lenge etter opp. med opptrening?
    Er letter å stivne da og det tar lengere tid og bli bra.
    1 1/2 uke siden min opp. og jeg begynner å bli ganske fin nå..litt stiv i lårmuskeln pga feil belastnign.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for svar. Koselig du liker bloggen:)
    Tja anågende operasjonen så har jeg sydd minisken. Fikk beskjed av kirurgen om å ikke belaste benet på noen måte eller bøye det med mer en 90 grader på 6 uker. kunne deretter begynne forsiktig opptrening. hmmm kanskje jeg må ringe fysioterapeuten min i morgen og høre. Men mener han sa det sammen som kirurgen når jeg var der til akuttvurdering.

    Takk for gode råd. Kjempe snillt Håper du blir fort frisk:) Klem fra meg

    SvarSlett