lørdag 3. april 2010

Påskeegg jakt

I dag er det påskeaften og vi har vært ute sammen med gode naboer og lett etter egg i gaten. Ungene var ekstatiske når påskeharen hadde vært ute å gjemt egg til de.Heldige er vi som har gode naboer og masse unger i gata å leke med. Blir nok en årlig tradisjon som vi er superfornøyde med at vi innførte i fjor.

Ble ikke så oppfinnsomt i år som tidligere ettersom undertegnede har vært gjennom en operasjon i kneet på mandag og hopper rundt på krykker og ikke skal belaste benet :( Men sånn er det nå bare. Man får bare tilpasse seg. Lille prinsessa storkoste seg med gotteri og lekehuset som pappaen endelig har fått det ut av garasjen.

2 kommentarer:

  1. Hej Kristin,
    Morsomt at læse om jeres hyggelige hverdagsliv.... når jeg ser på din og Martins dejlige prinsesse, tænker jeg tilbage på engang for længe siden, da jeg passede en lille prinsesse i en uges tid, mens mamma og pappa var på tur til Sverige.....hehe... og nu er du selv mor... det er lidt rart... som du ville udtrykke det .... men det er også rart/hyggeligt på vores måde :-) .... knus fra Tinna

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig hilsen Tinna :) Hyggelig at du likte det jeg skriver. Kommer nok til å bli mye mer fremover så blir glad om du vil følge med. Er rart på mange måter ja og tenke på det. Vi hadde mange fiiine stunder sammen <3 Jeg har mange gode minner :)Vi har planer om en tur til Danmark til sommmeren. Hadde vært veldig hyggelig om vi kunne treffes:)

    Klem

    SvarSlett