søndag 18. april 2010

TAPAS:

For første gang har jeg prøvd meg på tapas og ble mange erfaringer rikere. Veldig sliten og veldig mett og LITT lykkelig :)

Har lært så mye at man IKKE skal finne på å lage Tapas med et fungerende ben . Tapas tar lang tid å lage og der er slitsom å skulle hinte og balansere på en fot i så lang tid. Mon tro om naboen fikk seg en god latter et par ganger. hehe. Snille mammaen min kom for å være prævekanin i dag. Planen var store, men skjønte fort at jeg ikke kom til å rekke og lage at jeg ville... hmmm neste gang skal jeg begynne dagen før.

Her er hva som ble servert:
Marinert kyllingfilet (ositronsaft, hvitløk, sjalottløk, chili og rullet i sesamfrø)
Hjemmelagde frikadeller/små kjøttboller. Dette ble husets nye favoritt :)

Ovnsstekte mandelpoteter med timian og rosmarin
Tomatpai...
Gresk salat
Foccacia og tomatbrød
Pannacotta med vanilhe og jordbær og ved siden av hjemmelaget bærsaus av bringebær og hagens rips. prinsessens favoritt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar