onsdag 7. april 2010

Ballerinasko til til lille prinsesse

Lille T simpelthen elsker å ballett og turn. Har i tall på hvor mange turndrakteri ulike utforminger som finnes innenfor dette huset. Men akk hun vokse da stadig og nå er det på tide med nye ballettsko. Ikke at jeg er så lei meg for det ;) elsker å kikke etter slike ting. For hva er vel bedre enn å komme hjem med pakke til en liten snuppe som får stjerner i øynene og mister nesten pusten ved synet av noe rosa inne i pakken :) *Lykken er en datter som prinsessen*


Jeg likte vel best de rosa, men syntes de lille var veldig tøffe også.. Hmmmm vanskelig valg. Lille prinsessa ville nok valgt rosa. Hva syntes dere????
Se de søte hårstrikkene. Like søte til mor som barn. Må nok bli noen sånne i samtidig som vi bestiller sko.Er jo lov å håpe at T syntes de er like fine som mamma. Selv om jeg jo vet hun ikke er overbegeistret for strikker i håret. Er vel en grunn til at hver gang jeg sender henne i barnehagen med oppsatt hår kommer hun hjem som rustibust.
Strikkene og skoene er forrsten å finne på filabel.dk

1 kommentar:

  1. Jeg liker også den grå fargen, men vi endte opp med å beise terrassen grå etter noen år. Er superfornøyd! :)

    SvarSlett