fredag 9. april 2010

Lengter mot badesesongen i dag

Solen skinner som bare det inn terassedøren i dag og varmer godt. Skal snart sette meg i en god stol på verandaen. Nyte solen og lese en god bok av Liza Marklund, Sprengeren. Bøkene hennes om Annika Bengtzon kan virkelig anbefales...

I mens sitter jeg og drømmer litt om sommer og badesesong.
Kikket litt på badedrakter til lille prinsessen. fant disse på filabel.dk.
Har ikke begynt å lete til meg selv enda, ser ikke helt frem til bikinisesong, særlig ikke så som  det er umulig å få trent:(

2 kommentarer:

  1. Hei igjen Tika
    Det var vaniljesnipper det ja. Om det haster så gå inn på min gamle blogg
    kasparasregnbue.bloggagratis.se
    Der er et søkefelt. Søk på olivenboller for der er oppskriften. Jeg bør skrive den på den nye bloggen også skjønner jeg.
    Lykke til!
    Hilsen Kaspara

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en flott helg med masse sol!

    SvarSlett