torsdag 15. april 2010

CAROLINES BUTIKK







I dag har jeg vært heldig og blitt tatt med på "luftetur" med "Olivia" en god nabo og samboer med Super`n. Vi dro en liten tur med Holmestrand for øyet for å kikke litt....Det ble stopp både hos husfliden og i diverse andre butikker. Mest fint fant vi i en skatt av en butikk Carolines Butikk . Om du noen gang skal stoppe i Holmestrand er dette en butikk du må få med deg, Masse lekkert interiør og en del fine kjoler og smykker til dame og jenter.
Her er to av hengeren til barneklær som jeg falt het for i butikken i dag.


 Butikken eies og drives av verdens nydeligste dame Caroline selv. Det er en herlig og personlig service av en dame som stråler varme og kreative ideer. Hun brenner for vakre og nostalgiske klær og ting og det merker merkes med en gang man kommer inn i butikken. Må bare dele noen av de nydelige tingen vi så der i dag. Hun har forresten også nettbutikk for de som ikke er så heldige å bo i nærheten.

Pung fra Lisbeth Dahl. Carolines hoved leverandører er:

Lisbeth Dahl


- Ib Laursen

- Noa Noa

- Bloomingville

- Miljøgården

2 kommentarer:

  1. Ja, hun er helt skjønn og butikken bærer preg av hennes gode energi. Det er jeg helt enig i. Jeg elsker den butikken, og er heldig som bor i samme by. Men nettbutiken er også bra og oversiktlig. Nå er det salg der, så jeg gleder meg til lønning ;)

    SvarSlett
  2. hehe det hørtes dyyyrt ut. tror kanskje jeg må holde meg litt unna Holmestrand en stund i hvertfall ikke ta med mannen

    SvarSlett