onsdag 21. april 2010

Kreativitet?


Da lille prinsesse kom hjem fra barnehagen her om dagen så den nye dressen hennes lik ut :(. Kjiipt ikke skjønner jeg hvordan dette har gått til, men den har røket i sømmen et langt stykke oppe i nakken hvor hempen sitter. Ja, ja samme det den må jo fikses tenkte jeg så mens jeg satt og koste med med FRUSTRERTE  fruer i går kveld ble hullet lappet sammen med håndsøm. Ikke det jeg er flinkest på kanskje, men hullet ble nå tett:)





I dag har jeg begynt på et prosjekt jeg har hatt lyst til leeeenge. Sy sengetøy til dukkevognen til Lille prinsesse. Deseverre ser det ut som symaskinen  min ikke er helt brukelig. Den er brukt kanskjed 10 ganger etter at Svigermor var snill og kom med den i gave til meg for et par år siden. Nå sitter knappen fast(dvs hjulet hvor man velger diverse sømmer) tok den med til symaskinrepartør i Drammen i går , men han kunne ikke hjelpe oss, mente det var billigere å kjøpe ny. BLÆ!! får begynne å spare til ny da. Tok en liten kikk på den i dag og den kan jo til nød sy rettsøm så i dag har det blitt  å fikse litt før snuppa kommer hjem fra barnehagen.

Dynen er mørk lilla på den ene siden og rutete på den andre. tenkte å pynte den opp med noen knapper om jeg rekker.)

2 kommentarer:

  1. ser det er den gamle dokken som lever ennå :p hehe tante hadde ikke trengt å kjøpe ny til prinsessa si :P hehe men det visste jeg jo egentlig at den nye kom ikke til å erstatte den gamle :P hehe

    SvarSlett
  2. nei den gode gamle er forsatt i bruk. men det er den nye også. Dukkemamma kan aldri få nok babyer å passe på ;9

    SvarSlett