fredag 28. mai 2010

Bleiekake og annet morro

bildet er bare et eks siden jeg ikke får lastet opp bilder fra videokameraet før jeg får kjøpt en minnebrikke :(

I dag har vært en suuuper dag. Hatt vaskehjelp for første gang og sånn bortsett fra at jeg hadde stooore problemer med hva jeg skulle finne på mens hun holdt på så var det helt nydelig når hun var ferdig. Det duftet deilig av grønnsåpe, sengene hadde fått rent på og det var redd perfekt opp :) Jeg har fått luket litt i hagen, tørket over bilen innvendig og vasket en del tøy.

Også fikk jeg tid til å handle inn til bleiekaken :) En god nabo har termin med en liten prins i disse dager. jeg og nabo Olivia fikk en ide om å lage bleiekake noe ala det de har på babyshower i Usa fylt med nyttige ting. Så sagt så gjort vi fikk med oss ett tredje par i gaten for å spleise. Så i ettermiddag har vi laget verdens nydeligste kake og overlevert til den vordene to barns mammaen.
Den inneholdt en pakke med bleier, to tåteflasker, 4 smokker, smokkesnor, 8 tøybleier/gulpekluter, body, to smekker, og tre ruller med bleieposer også en liten tøykanin. (håper jeg får lagt inn bilder av den senere)

Var bare såååå morro å lage så håper ikke det er så alt for lenge til vi kan lage fler...

4 kommentarer:

  1. Nå ligger det bilder ute på faceooken min :)

    SvarSlett
  2. Hihi ja du begynner å få kakebakeerfaring... ;) Jeg vil også ha bleiekake!! Mangler dog en viktig brikke... ;)

    SvarSlett
  3. hi hi vi venter på dere;) tenk så koselig å kunne trille tur sammen med hvert vårt lille knøtt:)

    SvarSlett