onsdag 19. mai 2010

Den store venninne dagen

Uff i lange perioder ser jeg jo ikke ett menneske, dvs jeg har ikke tid eller mulighet av forskjellige grunner til å treffe en eneste venninne, men denne dagen har vært en fantastisk unntak.

Startet dagen med opptreningstime hos fysio, men før det var jeg og kikket på speilreflekskamera. Ble veldig fristet av dette Nikon d5000. hmmm men bør vel kikke litt til først.

Var en svipptur hjemmomfor å spise litt lunsj før jeg skulle ut til en venninne på Holm. I det jeg setter nøkkelen i døra roper nabo`n og spør om jeg ikke kommer bort en tur. Så jeg tok med meg lunsjen og ikk bort der i solveggen for en hyggelig prat før det bar ut til Holm. Hvor jeg ble servert en aldeles nyyyydelig marengsake med friske bær.....mmmmm

Vi koste oss masse med deiilig kake, kaffe, SOL og utsikt til vannet. En FANTASTISK stund.
I ettermidag kom en god venninne fra Oslo på besøk. Vi laget middag. Deilig kyllingsalat og spise resten av ostekaken fra 17. mai. off ble visst litt mye kake på meg i dag. Men var SÅååå koselig med besøk. Skarvlet masse masse om alt mulig, men nok mest om det kommende bryllupet som er om få uker .... Jippi gjett om jeg gleder meg <3

Etter prinsessen var vel lagt ble jeg vinket bort på vin av Oliva min kjære nabo. Grep meg meg noen jordbær og haltet bort til enda mer skarvling. Hvitvin og jordbær.

EN PERFEKT DAG

4 kommentarer:

  1. Det hørtes ut som en flott dag :)
    Du står på Pay iy forward-liste min, så du må sende meg adressen din :)
    ellensand@live.no

    SvarSlett
  2. Det er jeg som har skrivet forrige kommentar. Så ikke at det var kjæresten som var pålogget og ikke meg :)

    SvarSlett