torsdag 6. mai 2010

Konfirmasjonsgave




Stressa JEG neida. Wæææ holder på med konfirmasjonsgavene til lillesøster sin konfirmasjon på lørdag. Hjelpe meg er ikke lenge til. Har den stoooore gaven i boks, men den vet hun allerede om.

Så tenke jeg at jeg skulle gi et reisekoffert sett, men nettbutikken vil ikke ta imot betalingen min og de svarer heller ikke på mail Arg. Hmmm må finne på noe annet.

Min kjære mor har bestemt seg for å ha bilderamme på gavebordet og jeg fikk i oppgave å fikse dette. Jippi. har blitt maaange timers jobb, men guri så morro det er bare synd jeg fikk oppgaven i går. Sliter med å finne  nok bilder å fylle den med. Men ble såååå mye mer morro når jeg fant bildeprogremmet Picasa. Her er en liten sniktitt....

1 kommentar:

  1. Nydelig søster du har :)
    Jeg har nettopp lagt siste hånd på en gave til niesa mi som skal konfirmeres i helga. Pju!
    Tusen takk for den hyggelige kommentaren hos meg :)

    SvarSlett