tirsdag 18. mai 2010

sofa til Tv-stuen. Endelig bestemt oss :)

I dag har vært en skikkelig slapp dag. Prinsessen var helt utkjørt etter feiringen i går og våknet ikke før kvart over ti i dag !!!!Nydelig :) Har slappet av og gjort en del her hjemme. Skiftet på senger og plantet litt ute. Prinsessen lekte med nabojenta som også var hjemme fra barnehagen i dag. Lykke. De leker sååå fint sammen. Deilig at de kan løpe frem til tilbake mellom husene.
I ettermiddag ble det tur til Ikea med innlagt stopp på Lierkroa for at prinsessen ikke skulle sovne også hadde vi jo en herlig anledning til å kjøpe verdens beste og største IS!! mmmm
Etter 5 min på Ikea fant vi sofa og puff til tv stuen. Perfekt. Det eneste kjipe er at det er 4 ukers bestillingstid.

2 kommentarer:

  1. Legger meg til som følger jeg :-)
    Kjempe fin sofa. Du skal være glad det "bare" er fire uker. På sofaen jeg har bestilt var det TI uker. Og nå har jeg nettopp fått beskjed om at den er tre uker for sen. 13 uker etter bestilling får jeg forhåpentligvis sofaen min! Utrolig. Hehe.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny sofa:) Kjedelig å vente,men den kommer da etterhvert.
    La meg til som følger her jeg.Artig med opppussing. Vi skal lage nytt soverom.Har 4 barn og trenger mer plass:)
    Ha en herlig dag:)

    SvarSlett