fredag 28. mai 2010

Vaskehjelp


Jepp jeg må si at jeg er kjempe heldig !! I dag har det begynt vaskehjelp hos oss. Må si jeg er veldig spent på hvordan det blir, men hun har veeeldig gode anbefalinger så er ikke bekymret. Bare gleder meg over så skulle få rent hus annehver uke ;)

Mange vile nok si det er unødvendig, men i vår situasjon tror jeg det blir både billigere og bedre for alle enn om jeg må over på arbeisavklaringepenger i deler av stillingen min. Sliter med å rekke å komme tilbake i jobb før 1 års fristen på sykemeldingen utløper. Men jobbe hardt hver dag for å bli bedre og det går fremover hver dag. så SKAL klare det !!

4 kommentarer:

  1. Så heldig du er.
    Vaskehjelp er innmari fristende her noen ganger også :-)

    SvarSlett
  2. ja ikke sant. vi har tenkt på det leeeenge. men syntes ikke vi har hatt råd. og det ahr vi forsåvidt ikke nå heller. men må bare prioritere litt hardere. vil heller tilbake tl jobben min som jeg savner

    SvarSlett
  3. Niiice :) Kan du ikke be henne ta en tur innom oss når hun er ferdig hos dere? :D Helt enig i prioriteringene - nå kan dere bruke mer tid på jobb, Thea og hverandre - fremfor å diskutere hvem som støvsugde stua sist... ;) Mmm nesten grunn nok alene til å få hus =)

    SvarSlett
  4. Enig med du Henriette :)

    SvarSlett