onsdag 2. juni 2010

vektklubben.no

hehe da har jeg funnet ut at det er bikinisesong, litt for sent kanskje. men jaja. har nå satt meg som mål å gå ned 7 kg. da skal jeg være i "matchvekt". Målet er jo å bli en del strammere og bedre trent også kommer det å skulle gå ned disse kiloene som en bonus. Har blitt litt mye deppe og kose mat de uke som jeg har sittet grodd fast sofaen med kneet rett ut!! Men det er det slutt på nå. Har kommet så langt i opptreningen at jeg kan sykle så mye jeg vil uten noe særlig motstand på mølle og gjør styrkeøvelser hos fysio. Det er også ok å gå korte turer som skal gradesvis utvides ( litt fort, begynner å få dårlig tid begynner på jobb om under to uker ). Så jeg er i gang :) Jippi. skal bli spennende å se hvordan det går fremover...

Har et stort mål til vinteren og det er å gå Ingalåmi !! så nå er det sagt og jo fler som vet jo vanskeligere skal det bli å ikke gå. hehe skulle jo løpt jentebølgen nå i år, men gikk litt dårlig med krykker ;(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar