onsdag 16. juni 2010

Bryllup til Herr og Fru Steen-Lengard

Herr og Fru Steen- Lengard

Lørdag 12. juni giftet en veldig god venninne på Fossesholm Herregård i Vestfossen og vi var så heldige å få dele den FANTASTISKE dagen sammen med de. Bare se på dette nyyydelige bildet ;) De ståler lykke og jeg får helt tårer i øynene når jeg ser på det og tenker på hvor fine de var om lørdagen.

Brudeparet hadde lagt ned enormt med arbeid i planleggingen og det fikk vi andre nyyyte så godt av. Alt var så personlig og perfekt ned til minste detalj <3. Var så morro å se at alt de hadde gjort var helt etter deres smak og sånn de ønsket det akkurat som de har snakket om siden forlovelsen. Mange har vært flinke til å hjelpe til og brudeparet har vært flinke til å fordele oppgaver så jeg tror og håper de klarte å kooose seg masse på dagen.

Jeg syntes i hvertfall det var en ære å  bli spurt om å bake sommefuglkake og få lov til å ha med hjemmelaget kirsebærlikør til kaffen. Desverre har vi ikke rukket å få noe nytt kamera enda, så lite bilder. Har lånt et fra hjemmesiden til brudeparet .

2 kommentarer:

  1. Kikki, du er jo bare nydelig :) Og ja, du har helt rett - vi koooste oss masse!!! Syntes det var en helt perfekt dag, og tenker at man jammen burde gifte seg minst en gang i året ;)

    Har jeg forresten sagt at din kake (som den eneste :)) både ligger i kjølen hos mamma og i fryseren min? :) Fantastisk kake (mamma skrøt også av den, og det - HEHE - får du ta som et kompliment!) Og jeg klarte å kapre flasken med de siste likørskvettene etter festen, nam nam, den skal jeg jammen kose meg med en kveld :) Utrolig fint av deg å ta med både (skreddersydd) kake og likør - det setter jeg veldig pris på :) To flotte deler av alle detaljene som gjorde dagen vår så fin :)

    Klem klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for skryt Henrietter det er kjempe koselig og betyr mye at du satte pris på det. Klart jeg skulle lage det til deg. Var så koselig å få lov til å være med å hjelpe til litt. Morro at kaken falt i smak, den er en favoritt her i huset, tror jeg har mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har laget den.

    Helt enig med deg, dere burde gifte dere en gang i året. Ble jo rent lykkelig bare av å se på dere <3. Dere strå lte jo om kapp. Størst av alt er kjærligheten :)

    SvarSlett