torsdag 3. juni 2010

Vinnere av Liungen cup . stolt storesøster



Dette står nå omtalt på forsiden til hjemmesiden. Liungen.no

Gjett om jeg er STOLT storsøster !! Lillesøster sammen med resten av laget halte i land seieren i Liungen cup i år på tross av en dommer med minimalt mellom øra. Trodde han skulle gi meg hjerteinfarkt til tider. Skal være glad han ikke dømte en guttekamp da hadde det nok være værre reaksjoner. Men vi fikk nå sagt i fra vi som stod på sidelinjen også. hehe.;) tror kanskje de fleste hørte min kjære samboer som ble VELDIG engasjert!! God er han :)

Var så morro å se på og selv om jeg er lite intressert i fotball er det noe anderledes når lillesøster briljerer på banen. Fy flate for noen tøffe taklinger hun hadde i perioder. Motstanderen var laaangt ut i pølsebua. hihi

Mange kjempe flotte og flinke jenter på dette laget. Det er skikkelig samhold og mye humor. Har sett noen kamper i forrige sesong også og begynner å kjenne jentene litt. Når jeg ser Henriette tenker jeg ofte på en episode fra forrige sesong hvor hun fikk lårhøne og glemte hva det het. Tror dere ikke jeg har fått hønelår !! kom det fra jenta (og kyllinglegg) ;) hahahaha
Flott seier i Liungen Cup


UANSETT SKAL DE HA STOR ROS FOR INNSATSEN. MASSE GRATULERER TIL ALLE SAMMEN!!!!

J94 dro i helgen i land seieren i Liungen Cup etter en meget jevn finale mot Røa.



Det sto 1-1 etter ordinær tid, og kampen gikk til 2x5 minutters ekstraomganger med golden goal. Det ble ingen scoringer, og kampen ble derfor avgjort på straffekonk. J94 tapte finalen på straffekonk i fjor, men i år gikk det mye bedre og etter fire straffer var det klart at Liungen var vinneren.



Gratulerer med flott innsats og en fortjent seier.



Vinnerlaget bakerste rekke f.v: Oda Marie Tveten, Helena Nøland, Synne Berget, Anita Hjelleseth, Live Å. Brastad, Henriette Kasta, Ingrid Sølverud Larsen


Midtre rekke f.v Anne Line Berg Corneliussen, Marianne Iversen, Lise Kristoffersen, Caroline Ohlsson, Marthe Fjeld.
Foran: Pernille Uv og Tiril


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar